Пандемията от Covid-19 изненада всички и подложи под съмнение ефективността на утвърдените бизнес модели и HR практики. Обстоятелствата бързо моделираха нов свят и правила, които тепърва ще трябва да бъде опознати и овладяни. Своевременната и правилна адаптация може да се окаже решаваща за “оцеляване”, както и за "проспериране" в динамичната обстановка. За да Ви помогнем в тази промяна, създадохме интензивно 3-часово обучение, инкорпориращо добри практики, конкретика, споделен опит, стратегии, похвати и знание от български и чуждестранни компании, които да Ви помогнат като HR независимо от ситуацията, с която се сблъсквате.
участници
часа стойност
лектори
практика+теория
Бьорн е изпълнителен директор на международната фондация Eye Care Foundation в Холандия. Той съчетава тази роля с международни проекти за ICOM и UNESCO, където е заемал директорски позиции, както и с дългогодишна преподавателска дейност в един от най-големите университети в Русия – RANEPA (Руска президентска академия за национална икономика и публична администрация), където е единственият чуждестранен лектор в президентската програма за всички руски министри.
Антония е основател, собственик и Управител на компании Амейз Корпоративни събития (компания в топ 3 на корпоративните събития за България), Амейз-ИНК (рекламна агенция с международен обхват) и Wild East Mountain (агенция за дигитален маркетинг), предприемач с дългогодишен опит в сферата на човешките ресурси и търговията в български и международни компании, лектор в проекта RANEPA Summer Campus на Президентската академия на Русия - РАНХиГС, активен обучител, презентатор и водещ.
С получените посредством имейл след регистрация и извършено плащане индивидуален линк и парола за достъп, всеки участник ще може да влезе във виртуалната "стая" на предстоящия семинар. Ще може да вижда и чува всички елементи от семинара, да споделя мнения и въпроси, да участва в чатове. В онлайн "стаята" се изчаква стартирането на събитието.
Официално откриване на събитието, приветствие и кратко представяне на предстоящата програма на семинара.
Много HR специалисти се сблъскват с нова или увеличена практика на дистанционната работа за своите екипи. Получете знание и инструменти, които да Ви позволят да използвате многото й предимства за повишаване на продуктивността и постигане на по-голям баланс между професионалния и личния живот. Също така, запознайте се с рисковете и потенциалните проблеми при този вид работа. Антония ще Ви сподели добри практики при работа от дома, синтезиран опит от няколко HR специалисти в сферата, подходящи софтуери, които могат да се използват, умения за управление на промяната и похвати за мотивиране на служителите.
Антония Парапанова | ЛекторНе е нужно да се сблъсквате с предизвикателствата на правилното завръщане в офиса сами. Има създадено и обобщено знание, което да Ви даде нужните инструменти да изградите удобна и безопасна среда в офиса, да постигнете комфорт за служителите и продуктивност, да съчетаете новия начин на работа със стария, да извлечете повече ползи от завръщането в офиса или комбинацията с дистанционна работа. Антония ще представи реални примери от бизнеса, както и похвати и практически съвети, спомагащи плавното осъществяване на завръщането в офиса.
Антония Парапанова | ЛекторВсяка промяна, осъзнато или не, води до промяна на нивата на стрес и различен вид емоции. При служителите, които преминават през този процес без правилното внимание и напътствия, се забелязва значителен спад в производителността и ефективността. В тази тема ще разгледаме механизми, които могат да бъдат внедрени, за да подпомогнат служителите за дългосрочно справяне със стреса, както и ще дадем на HR специалистите практичесо познание за разпознаване на рисковете и справяне с тях.
Бьорн Стенверс | ЛекторДискусионният панел ще се проведе на база изпратените въпроси в чата на събитието или предварително от записалите се участници. Въпроси ще могат да се задават, както и да се изказват всякакви мнения по време на дискусията. Целта на тази част е да се даде максимално полезно допълнително знание, подчертано като важно от Вас - самите участници.
Антония Парапанова | МодераторАнализ на резултатите от активностите през деня, обратна връзка, изпращане на линкове за достъп до допълнителни материали и закриване на семинара.
Избрали сме една от най-удобните онлайн платформи за уебинари и
онлайн събития - ZOOM.
Не се нуждаете от акаунт, за да вземете участие в уебинара. Само
трябва да се регистрирате и да заплатите таксата от 79 лв. ранно
записване до 18-ти юли или 90 лв. такса участие след 18-ти юли,
за да получите всичко необходимо и да станете част от обучението
на тема: Новият HR мениджър - готов да управлява хора успешно в
новата реалност.
Регистрирайте се, за да получите повече инструкции
РегистрацияДоказали се професионалисти представят темите на уебинара. Това са експерти както с теоретично познание, така и с практически опит, особено във времена на промени и кризи. Заедно със свои колеги от България и международната арена, лекторите са синтезирали в 3 часа познание на тема: "Новият HR мениджър - готов да управлява хора успешно в новата реалност", което ще представят пред участниците.
Като агенция, чиято дейност е да спомага вдъхновяването, сплотяването и разнообразяването на служителите, сме ангажирани и към развитието на HR експертите и споделянето на опита помежду им. Затова сме предвидили възможност за дискутиране на честите предизвикателства пред HR професионалистите.
Бьорн Стенверс е уважаван специалист в международната бизнес арена с доказан опит като експерт в управлението и мотивирането на хора, създаването на успех по време на кризи, подобряване или внедряване на процеси и др. Той ще сподели съвети от своя опит, приложими в повечето фирми за подобряване на ефективността на работата под влиянието на външни фактори.
Събитието е създадено с цел да бъде полезно на HR специалистите веднага след като приключи. Събраният материал идва от практиката както на големи международни компании, така и от по-малки иновативни такива. Подбрали сме най-полезната и съществена информация, като я разпределихме в рамките на 3 часа.
“Ще очаквам с нетърпение следващото събитие, тъй като ме впечатляват балансът между нови знания, които получавам, споделеният опит, приятно изкараното време и липсата на каквото и да е усещане за реклама или загубено време.”
“Като участник на Ваше обучение през 2018-та година бях впечатлен от подбора на лектори. Успяха да ми покажат интересни методи как да управлявам времето си, които прилагам и до днес”.
“За мен беше най-полезна обмяната на опит с колеги и професионалисти, както и практичността на поднесената информация. Новите запознанства, които успях да направя благодарение на Вашето събитие, са безценни.”
“Изключително се радвам, че бях част от това така полезно за мен събитие. Благодарение на темите, които бяха дискутирани, научих, че трябва първо да бъда мениджър на себе си, за да бъда мениджър на HR отдел.”
Стани партньор на събитието
Имате интерес да бъдете част от събитие, което дава висока стойност на специалисти човешки ресурси, мениджъри и собственици на бизнеси?
Поискайте информацияРегистрацията е отворена и местата се запълват бързо. Ограничаваме ги до 100, за да запазим полезността за всички участващи. За да се включите в обучението, е нужно да се запишете чрез регистрационната форма и да заплатите таксата за участие чрез сигурната онлайн система на Epay или по банков път. Ще получите всички нужни инструкции след регистрация.
79 лв.
Ранна регистрация до 18.07.2020. Цени без ДДС
90 лв.
Стандартен билет след 18.07.2020. Цени без ДДС
Побързайте. Местата са ограничени до участника
РегистрацияМожете да се свържете с организаторите по всички въпроси, които Ви вълнуват относно предстоящото уникално събитие.
Амейз Корпоративни събития, София 1000, Бул.
"Христо Ботев" 48, етаж 4
www.amaze.bg
info@amaze.bg
+359 887 73 93 83